Дитячий садок

м.Ірпінь - м.Буча. Ліцензовані садочки з 07:30 до 19:30 з 5-разовим ХАРЧУВАННЯМ

Feature Image

НАШ ДИТЯЧИЙ САДОК – ЦЕ

Затишна домашня атмосфера, що дозволяє дитині безболісно адаптуватися до незнайомого середовища і почуватися тут, як удома. Наш заклад забезпечений якісними дитячими іграшками, хорошими навчальними посібниками та різноманітними наочними матеріалами, оснащений зручними та екологічними меблями і усім необхідним для цікавого проведення часу й гармонійного розвитку дітей.

Записуйте дитину до нас, якщо шукаєте поєднання зручного режиму роботи садка і кваліфікованих та уважних педагогів. Відправляючи свою дитину в LimРoРо, батьки можуть бути впевнені, що їхнє дитя знаходиться в комфортних умовах, отримує повноцінне здорове харчування, має все необхідне для: занять, що розвивають його знання, уміння та здібності; цікавих ігор та відпочинку.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД

Золоте правило дитячого садка LimРoРo – у кожній віковій групі до 15 діток. Це дозволяє вихователям приділити увагу кожній дитині і при цьому вибудувати ефективну роботу в групах.

Слід зауважити, що заняття в LimРoРo проводяться з підгрупою (8 осіб). Це оптимальна кількість дітей, за якої педагог протягом заняття може приділити увагу кожній дитині і відповідно проконтролювати процес отримання й засвоєння нових знань.

Під час вступу до нас ви заповнюєте анкету, в якій зазначаєте особливості характеру дитини, її переваги, улюблені ігри, їжу та інше. Це допомагає швидше знайти підхід навіть до найнепосидючішої дитини.

програма

Заняття садочку проводяться на основі програми “Дитина” з використанням інноваційних методів та підходів у навчанні та вихованні дітей.

Наші педагоги-вихователі є висококваліфікованими спеціалістами, які регулярно підвищують свій кваліфікаційний рівень семінарами, вебінарами та тренінгами. Ми прагнемо закласти надійний фундамент знань, розширити світогляд та розвинути творчі здібності для майбутніх досягнень кожної дитини.

В САДОЧКУ ДИТИНА НАВЧАЄТЬСЯ

  • спілкуватися з однолітками і дорослими
  • знаходити компроміси
  • відстоювати свої інтереси
  • брати до уваги думку інших
  • мислити творчо та креативно

Колектив
та БЕЗПЕКА

  • Колектив дитячого садка LimРoРo працює в сфері дошкільної освіти і розвитку вже більше 8 років. Наші вихователі – тільки з педагогічною освітою і досвідом роботи не менше двох років.

Ще одна перевага садка – досвідчений кваліфікований персонал. Адміністрація установи дуже уважно ставиться до підбирання кадрів, тому всі співробітники (вихователі, нянечки, кухарі) тут мають профільну освіту, досвід роботи і хорошу репутацію. Адже тільки залучаючи до роботи професіоналів, можна стати конкурентоспроможним і добитися успіху на цьому ринку послуг.

Слід зауважити, що заняття в LimРoРo проводяться з підгрупою (8 осіб). Це оптимальна кількість дітей, за якої педагог протягом заняття може приділити увагу кожній дитині і відповідно проконтролювати процес отримання й засвоєння нових знань.

Наш заклад оснащений пожежною сигналізацією, тривожною кнопкою та відеонаглядом. Вхід на територію садочка здійснюється за іменними магнітними картками. Забрати дитину, окрім батьків, можуть лише довірені особи батьків після попередження адміністрації дитсадка та пред’явлення посвідчення особи.

Розпорядок
та ЗАНЯТТЯ
В САДОЧКУ

Розпорядок:

  • 07:30-08:30

    Збір дітей. Ранкова гімнастика

  • 08:30-09:00

    Смачний сніданок

  • 09:00-10:30

    Заняття за розкладом

  • 10:30-10:45

    Ланч (фруктова тарілка)

  • 11:00-12:30

    Прогулянка. Рухова активність

  • 12:30-13:00

    Смачний обід

  • 13:00-15:00

    Солодкий сон

  • 15:00-15:15

    Гімнастика пробудження

  • 15:30-16:00

    Підвечірок

  • 16:00-17:00

    Заняття за розкладом

  • 17:00-17:30

    Індивідуальна робота вихователя з дітьми

  • 17:30-18:00

    Смачна вечеря

  • 18:00-19:30

    Прогулянка, робота з батьками

Режим дня може змінюватись залежно від віку дітей, погодних умов і пори року.

Заняття:

  1. Англійська мова - 5 разів на тиждень
  2. Ранній розвиток - 2 рази на тиждень
  3. Музика - 2 рази на тиждень
  4. Хореографія - 2 рази на тиждень
  5. Монтессорі - 1 раз на тиждень
  6. Спорт - 1 раз на тиждень
  7. Творчість - 3 рази на тиждень
  8. Математика - 2 рази на тиждень
  9. Читання - 2 рази на тиждень
  10. Графомоторика - 1 раз на тиждень
  11. Мастер-шеф або досліди - 1 раз на тиждень
  12. Конструювання - 2 рази на тиждень
  13. Казкотерапія (Еко-казка) - 1 раз на тиждень
  14. Sand-терапія - 1 раз на тиждень
  15. Я досліджую світ (Еко світ) - 1 раз на тиждень
  16. Школа етикету - 1 раз на тиждень
  17. Фінансова грамотність (Алфатун) - 1 раз на тиждень

англомовний
еко-садочок

В чому особливість нашого садочка в м.Буча?
Ми не лише запрошумоє вашу дитину в Еко-казку, але й поступово вчимо її спілкуватись англійською мовою в побуті. Що це таке? Окрім щоденних занять з англійської мови, всі режимні моменти педагоги озвучують англійською мовою: “Kids, let’s go to have your breakfast” (Дітки, пішли снідати), “Open the door” (Відкрийте двері), “First we’ll wash our hands with soup” (Спочатку помиємо руки з милом), “It’s water” та інше.
По понеділках педагоги англійської мови проводять заняття Music & Movement. На ньому основна діяльність базується на чантах (з англ. chants – наспіви) – це повторювані ритмічні фрази, які зазвичай потрібно кричати або співати хором.
Робота з чантами –  цікавий спосіб діяльності, який служить  вихованцям чудовим джерелом лексики, допомогає легко запам’ятовувати нові слова, покращує вимову  та додає заняттям ритму й веселощів. Оскільки чанти зазвичай будуються навколо певних слів або структур, педагоги використовують їх на уроках для повторення та вивчення нового матеріалу. Вони  базуються на повторенні, за допомогою якого залучається права півкуля мозку, що відповідає за “музичний” інтелект. А використання різних інтелектів допомагає студентам розмовляти англійською “автоматично”.
В понеділок, вівторок та середу – програмові заняття англійської, на яких дітки з 2-х років вчать кольори, рахунок, теми, літери алфавіту, вчаться читати іноземною мовою.
По п’ятницях проводитись заняття Storytelling – демонстрація педагогом маленьких театральних сценок, інсценування казок за допомогою реквізиту англійською мовою, після перегляду та прослуховування яких дітки середньої та старшої груп вчаться демонструвати самостійно. Вихованці стають героями улюбленої історії, вчаться мислити англійською та грати роль. Театр англійською – це один із сучасних методів ефективного та швидкого вивчення мови.
Наші предмети «Еко-світ» та «Еко-казка» спрямовані на розвиток еко-свідомості у діток.
Еко-світ (заняття за програмою «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку») — це розвиток, що дозволяє людям, які живуть сьогодні, задовольнити свої потреби, але не ставить під загрозу здатність майбутніх поколінь також задовольнити власні потреби. Йдеться про потреби людей у такому: їжі, питній воді, чистому повітрі, комфортних житлових умовах, забезпеченні їхніх прав і свобод, мирному співіснуванні, доступі до культурних цінностей і традицій тощо.
Важливо не тільки інформувати про сталий розвиток, а формувати нові моделі поведінки і звички дітей.

Тому ми навчимо вашу малечу:
  1. Економити папір для збереження дерев і можливість його вторинної переробки
  2. Правильно сортувати сміття
  3. Ощадливо використовувати ресурси та разом з дорослими відносити можливі відходи до пунктів прийому вторсировини.
  4. Економити електроенергію, воду, тепло.
  5. Що їсти корисно, а що шкідливо?
  6. Де мешкають вітаміни та мінерали?
  7. Правилам дорожнього руху та інше.
Також реалізуємо міні-проекти в ігровій формі:
  1. Виготовляємо і розвішуємо годівнички
  2. Садимо дерева, кущі, квіти та доглядаємо за ними

Еко-казка — це унікальний метод виховання дітей раннього віку. Ученими доведено, що через емоційну взаємодію з образами діти засвоюють певні знання й уявлення, виробляють конкретні судження, формулюють особистісні умовисновки.

Українські педагоги Софія Русова та Василь Сухомлинський високо оцінювали роль казок у вихованні та розвитку особистості дитини. Сучасні автори Л. Бірюк, А. Богуш, Л. Таллер, Л. Фесенко вивчали можливості використання казок у процесі розвитку мовлення дітей. Логопеди Є. Сизова, Т. Шуйська використовували казки в роботі з дітьми.

Психологи О. Запорожець, К. Крутій, Н. Маковецька висвітлювали можливості використання казки з метою впливу на психічну сферу особистості дошкільника.

На цих заняттях ми використовуємо метод «Придумай Еко-казку» – це авторські казки, які будуть вигадані та нафантазовані самими дітьми. Діти будуть не лише придумувати, а й малювати свої власні історії.

Також біля садочку є лісова галявина, куди ми ходимо на фруктові пікніки, досліджуємо рослинний світ та влаштовуємо фестивалі фарб Холі.