Приватна початкова школа перша в ірпені

З поглибленим вивченням англійської мови Школа повного дня - з 08.00 до 19.30 з 4-ри разовим харчуванням.
Feature Image
  • ЄВРОПЕЙСЬКА КУЛЬТУРА НАВЧАННЯ:

    Діти навчаються, як за партами у звичайних класах, так і за круглим столом, обговорюючи нарівні з учителем нову запропоновану їм тему, ставлячи питання, доповнюючи відповіді своїх колег (однокласників).

    Наші учні не прив’язані до одного класу, вони пересуваються по кабінетах (як у старшій школі).

    Кожного дня ми виділяємо час для прогулянок на вулиці, для спілкування з однолітками, для настільних ігор та інших дитячих забав, які абсолютно не завадять процесу навчання.

  • ПРО ПРОГРАМУ:

    В першій половині дня школярі  займаються за державною програмою, вивчаючи всі стандартні предмети. У другій же половині час відведено  для виконання домашніх завдань разом із педагогом. Також у ці години працюватимуть додаткові гуртки (Англійський театр, творчі напрямки, спортивні секції).

    Англійська мова – 8 занять на тиждень. Кожного дня, тобто 5 разів, зранку проходитимуть заняття з основної програми по Оксфордських підручниках. 3 рази на тиждень у другій половині дня – додаткові заняття в невимушеній обстановці (англійський театр, читання, розмовна мова).

    Детальну інформацію можна дізнатися у адміністратора. Попередній запис за тел. (097) 015-30-43.

  • НАША ШКОЛА ЦЕ:

    Розкішна будівля площею 700 кв. м. Унікальний дизайн, класи з панорамними вікнами, власний кінозал, простора територія для прогулянок на свіжому повітрі.

    Якісна початкова освіта в LimPoPo – це чудова база, на яку дитина буде спиратися у подальшому навчанні і яка дозволить їй бути успішною та освіченою в наш непростий час.

Що повинен знати майбутній першокласник

Загальний світогляд

  1. прізвище, ім’я, по батькові;
  2. дата народження;
  3. свій вік;
  4. імена батьків;
  5. повні імена членів родини, види їхньої діяльності;
  6. домашня адреса
  7. в якій країні живе.
  1. правила поведінки в громадських місцях і на вулиці;
  2. знання професій, видів спорту, транспорту;
  3. пори року, їхні ознаки;
  4. місяці, дні тижня, їх послідовність;
  5. значення понять “вчора”, “сьогодні”, “завтра”.


Математика

  1. знати цифри від 0 до 9; співвідносити цифру і число предметів
  2. уміти рахувати до 10 і у зворотному напрямку, від 7 до 2;
  3. уміти називати попередні і наступні числа відносно будь-якого числа в межах першого десятка;
  4. знати знаки +, -,=, >, <;
  5. уміти порівнювати числа першого десятка ( наприклад, 7<9, 5>2)
  6. уміти порівнювати дві групи предметів;
  7. уміти складати і розв’язувати задачі на одну дію на додавання і віднімання;
  8. уміти порівнювати предмети за кольором, формою, розміром;
  9. знати назви геометричних фігур;
  10. ділити коло, квадрат на 2 та 4 рівні частини;
  11. уміти оперувати поняттями: “зліва”, “справа”, “внизу”. “зверху”, “пізніше”, “вперед”, “за”, “між”.


Грамота і розвиток мовлення

  1. уміти чітко вимовляти всі звуки мови;
  2. уміти визначати місце звука в слові (на початку, всередині, в кінці);
  3. уміти вимовляти слова по складах;
  4. уміти складати речення з 3–5 слів;
  5. уміти називати в реченні тільки друге слово, тільки третє слово, тільки четверте слово;
  6. знати літери алфавіту;
  7. вміти відтворити друковану літеру на письмі;
  8. читати по складах;
  9. уміти користуватися узагальнюючими поняттями (вовк, лисиця, ведмідь – звірі);
  10. уміти складати оповідання за картиною (наприклад, ”У парку”, “На дитячому майданчику”, “По гриби”, “Відпочинок на морі”);
  11. уміти складати декілька речень про предмет;
  12. уміти читати напам’ять улюблені вірші;
  13. уміти послідовно переказати зміст казки.

Моторика

  1. правильно тримати ручку, олівець, пензлик;
  2. уміти креслити пряму лінію;
  3. писати друковану літеру за зразком;
  1. вирізати з паперу;
  2. охайно клеїти;
  3. малювати як окремі зразки, так і сюжетні малюнки;
  4. виготовляти аплікації.

Логічне мислення

  1. визначити зайвий предмет у групі;
  2. складати фігури з лічильних паличок;
  3. складати фігури з частин;
  4. розв’язувати прості логічні задачі, головоломки;
  1. відгадувати загадки;
  2. групувати предмети за ознакою;
  3. відновлювати послідовність подій (що було спочатку, потім, наприкінці).

Уявлення про навколишній світ

  1. уміти розрізняти за зовнішнім виглядом рослини, поширені в нашій місцевості (наприклад, клен, береза, соняшник, ромашка) і називати їхні ознаки;
  2. уміти розрізняти диких та свійських тварин;
  3. уміти розрізняти за зовнішніми ознаками види птахів (наприклад, сорока, горобець, дятел);
  4. мати уявлення про сезонні ознаки природи (наприклад, осінь – жовте і червоне листя на деревах, пожовкла трава, збір врожаю).

Пам’ять

  1. запам’ятовувати послідовність із 10 слів або цифр;
  2. запам’ятовувати картинки, фігури, символи (до 10 штук).

Англійська мова

  1. вміти розповісти про себе: як звуть, скільки років, де живе;
  2. розуміти і вміти відповідати на прості запитання (про членів сім’ї, домашніх улюбленців тощо);
  3. володіти базовим лексичним запасом з таких тем, як: моя сім’я, кольори, рахунок до 10, емоції, частини тіла, одяг, дикі і домашні тварини, овочі і фрукти, їжа, посуд, мій будинок, меблі, іграшки, погода, пори року, дні тижня, місяці, геометричні фігури, транспорт, професії, шкільні приладдя тощо;
  4. розрізняти літери англійського алфавіту і вміти назвати слова, які починаються з цих літер.

РОЗПОРЯДОК
ТА ЗАНЯТТЯ
В ШКОЛІ

Розпорядок:

  • 08:00-08:30

    Зустріч дітей

  • 08:30-09:00

    Сніданок (1 класи)

  • 09:00-09:40

    1 урок

  • 09:40-10:00

    Сніданок (2-4 класи)

  • 10:00-10:40

    2 урок

  • 10:50-11:30

    3 урок

  • 11:40-12:20

    4 урок

  • 12:20-12:40

    Обід (1 класи)

  • 12:40-13:20

    5 урок

  • 13:20-13:40

    Обід (2-4 класи)

  • 13:40-14:50

    Прогулянка

  • 15:00-15:45

    Гуртки/самопідготовка

  • 15:45-16:00

    Полудень

  • 16:00-16:45

    Гуртки/самопідготовка

  • 17:00-17:45

    Гуртки/самопідготовка

  • 17:45-18:10

    Вечеря

  • 18:10-19:30

    Відпочинок, ігри, збирання додому

Заняття:

Обов'язкові предмети
  1. Англійська мова 8 разів/тиж.
  2. Математика 5 разів/тиж.
  3. Фінансова грамотність 1 раз/тиж.
  4. Навчання грамоти 7 разів/тиж.
  5. Інформатика 1 раз/тиж.
  6. Природознавство 2 рази/тиж.
  7. Фізкультура (хортинг) 2 рази/тиж.
  8. Риторика 1 раз/тиж.
  9. Мистецтво 1 раз/тиж.
Гуртки:
  1. English Theatre 1 раз/тиж.
  2. Reading (Storytime) 1 раз/тиж.
  3. Speaking and Project Work 1 раз/тиж.
  4. Хореографія / Айкідо 2 рази/тиж.
  5. Домоведення 1 раз/тиж.
  6. Театральне мистецтво 1 раз/тиж.
Гуртки на вибір:
  1. Ментальна арифметика 1 раз/тиж.
  2. LEGO-конструювання 1 раз/тиж.
  3. Робототехніка 1 раз/тиж.
  4. Журналістика 1 раз/тиж.
*Перелік додаткових гуртків може змінюватися

ЗБИРАЄМО
ДИТИНУ
ДО ШКОЛИ

Вибираючи канцтовари, обов’язково прислухайтеся до думки дитини – адже Ваш школярик буде користуватися цими речами щодня. Фасон, колір, малюнок на обкладинці – все це стане частиною його іміджу в дитячому колективі.

  • Папка з ручками або рюкзак (невеликий, оскільки підручники додому не носимо).
  • Змінне взуття, змінний одяг.
  • Спортивний костюм, кеди або кросівки.
  • Зошити в клітинку на 12 аркушів – 10 шт.(нейтральна обкладинка, якісний папір).
  • Зошити в косу лінію на 12 аркушів —10 штук.
  • Обкладинки для зошитів — 20 штук.
  • Зошит-словник для іноземних мов – 1 шт.
  • За бажанням – чорнильні капсульні ручки Schneider (маленькі, для учнів початкових класів; мають рельєфні гумові вставки у місці затискання пальцями) – 2 шт.; капсули з фіолетовим чорнилом (20 шт.).
  • Кулькові гелеві ручки – фіолетові – 5 шт.
  • 5 простих олівців (м’які з позначкою «В»).
  • Гумка і точилка.
  • Лінійка (20 см), маленький косинець.
  • Ножиці.
  • Пенал.
  • Клей-олівець.
  • Кольорові олівці (набір 12 шт., зберігати в пеналі).
  • Фломастери (за бажанням).
  • Підставка для книг (за бажанням).
  • Акварельні фарби.
  • Пензлики.
  • Склянка-непроливайка.
  • Альбом формату А4 (з відривними аркушами).

ДИТЯЧИЙ ТАБІР
LIMPOPO

LimPoPo Camp 2019 для дітей віком 6-12 років – « Інформаційні джерела».
ТЕМАТИКА ЗМІН:
03.06 – 14.06 – Бібліотека.
Люди почали читати мовчки тільки в 4 столітті нашої ери. До цього людство завжди читало вголос.
18.06 – 27.06 – Література и преса( photo fashion).
Чи знаєте ви, що підписавшись на газету New York Times на цілий рік, ви станете «щасливим» власником 236 кг макулатури?…
01.07 – 12.07 – Кінематограф – cinema fest.
У середньому дохід від продажу супутніх товарів у фільму в п’ять разів більше, ніж прибуток від кінопрокату.
15.07 – 26.07 – Телебачення та радіо.
Перша телетрансляція в Україні відбулася 1 лютого 1939 року в Києві і перший ефір тривав всього 40 хвилин.
29.07 – 09.08 – Інтернет.
Назва Wi-Fi нічого не означає, вона була придумана творцем з того, що римується зі словом Hi-Fi.
12.08 – 23.08 – Цифрове покоління ( Devise and Gadget).
Метання мобільних телефонів є популярним видом спорту у Фінляндії, Бельгії та деяких інших країнах. На чемпіонаті світу з цієї дисципліни, який відбувся у 2014 році, був встановлений новий світовий рекорд — 110,42 метра.
Нам відомо ще багато фактів, але поділимось ними тільки влітку.




«Хто володіє інформацією – той володіє світом» – все більше цей вислів цитується сьогодні. Наші методисти створили програму для дітей віком 6-12 років, яка навчить аналізувати шалений потік інформації, яким наповнене наше життя. Впродовж всього літа ми розглянемо всі інформаційні інструменти, навчимося створювати контент, кожен учасник програми спробує себе в ролі ведучого, актора, репортера чи журналіста.

Структура зміни:
– Заходи – тематичні дискотеки, танцювальні батли, фестивалі та ярмарки, спортивні змагання і багато іншого. Постановки всіх заходів продумані таким чином, щоб всі діти без винятку брали активну участь від створення (задумка сценарію, репетиції) до фінального концерту (для всіх дітей знайдеться своя роль).
Ігри – на командоутворення, на згуртування колективу, на виявлення лідерських здібностей, бізнес-тренінги і ще багато всього цікавого. Невід’ємною частиною активних ігор є настільні ігри. Всю зміну працюватиме секція настільних ігор, в перервах між заходами і в тиху годину хлопці та дівчата без проблем зможуть себе зайняти.
– Екскурсії – на кожній зміні запланована одна виїзна екскурсія (яка тісно переплітається з тематикою зміни).
– Англійська мова – в кожну зміну входять шість занять англійської мови. Кожне заняття буде проходити в “дусі” зміни. На занятті діти будуть співати, обговорювати, а також підготують міні-спектакль, і все це англійською мовою.
– Творчі майстер-класи – щодня дітлахи матимуть можливість проявити свої творчі нахили в різноманітних майстер-класах. Діти працюватимуть із кольоровою сіллю, робитимуть чудові аплікації з різними матеріалами, пластиліном, тістом, пластиком, бісером, тканиною, нитками тощо, – тобто неабияк розвинуть свої творчі здібності. Всі вироби діти зможуть забрати додому, на пам’ять про чудово проведений час в таборі.

УВАГА! Кількість місць обмежена, встигніть забронювати путівку:
тел: 097-015-30-43.
м.Ірпінь, вул.Пушкінська, 62-Г.

Розклад

  • 8:00–8:30 Ранкова DАNCE (зарядка).
  • 8:30-9:00 Командний час. Рада ректорату.
  • 9:00-9:30 Сніданок.
  • 9:40-12:30 Мастер-класи; тренінги; Speaking club – захопливі заняття з англійської мови; творчі та спортивні студії; заходи за тематикою дня. Усе це супроводжується другим сніданком о 10:40.
  • 12:30-13:00 Free time. Можна трохи перепочити, обмінятися враженнями, пограти в настольні ігри.
  • 13:00-13:30 Обід.
  • 13:30-15:00 RELAX PARTY. Час, коли можна полежати, поспати, зателефонувати кому-небудь, погратися, подивитися фільмець у кінотеатрі, але головне – у цілковитій тиші.
  • 15:00-15:45 Підготовка до вечірнього заходу. У цей час повна веремія! Репетиції танцювальних номерів, вокальних постановок, гримування, виготовлення костюмів та реквізиту, монтаж коротких роликів і т. ін.
  • 15:45-16:00 Полудень.
  • 16:00-17:30 Спорт, квести, ігри. Весела «паніка». Друге дихання.
  • 17:30-18:00 Розваги розвагами, а вечеря за розкладом.
  • 18:00-18:10 Фінішна пряма. Збір на ВЕЧІРНІЙ FEST.
  • 18:10-19:10 ВЕЧІРНІЙ FEST. Вечірній захід.
  • 19:10-19:30 Feedback за день. Діти аналізують, обговорюють денні події, роблять висновки, планують наступний день.